.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد نماینده زن مجلس نهم از دولت

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گلایه کرد: متاسفانه دولت در تامین بودجه و اجرای مصوبه شورای انقلاب فرهنگی در خصوص فرهنگ حجاب و عفاف خیلی فعالیت نمی‌کند.

دکتر لاله افتخاری در گفتگو با مهر ضمن گلایه از دولت مبنی بر اینکه دولت در اجرای فرهنگ حجاب و عفاف جدی نیست، گفت: با عنایت به فرمایشات امام(ره) و مقام معظم رهبری، مصوبات شورای انقلاب فرهنگی برای همه دستگاه های اجرایی کشور لازم الاجرا است و این شورا درباره فرهنگ حجاب و عفاف مصوبات خوب و زیادی داشته است.

این نماینده مجلس نهم افزود: هماهنگی همه دستگاه ها برای تحقق مصوبات این شورا درباره گسترش فرهنگ حجاب و عفاف، بر عهده وزیر کشور است که با رایزنی با استانداران اقدام کند، ولی مشکل آنجاست که هر زمانی دستگاهی می‌خواهد در این زمینه کاری کند، رئیس جمهور با مصوبه‌ای، دستوری یا کار دیگری، آن را لغو می‌کند.

وی تصریح کرد: در بودجه امسال نیز، این امر در جای مناسبی قرار نداشت و دست مجریان را نمی‌گرفت، ولی برای اصلاح آن اقدام شد و مطمئن باشید مجلس در این خصوص کوتاه نمی‌آید.

افتخاری، در پایان گفت: بی توجهی دولت باعث شد در مجلس از رئیس جمهور سوال کنیم "چرا نسبت به این امر توجهی ندارید؟"، من  شخصا امضاهای همکارانم  برای طرح سوال از دکتر احمدی‌نژاد در این رابطه را جمع کردم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمدخادم نظری 28 ارديبهشت 1391
واقعا مشکل اقتصاد و بیکاری ملت ما همینه
آخه موی این خانم ها رفته لای چرخ اقتصادی این مملکت نمیزاره بچرخه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.166 seconds.